Monday, October 22, 2007

[差一点] by 阿杜

[差一点] by 阿杜's new album [差一点] and here's the MV. It's been some time 阿杜 come up with some good songs. This sounds not bad. Plenty of jokes were cracked on the song's title [差一点] as well. Hehe...



[差一点]

#差一点 你就是我的女人 差一些 手牵手的完整
 却在对的时间错过对的人 抓不住幸福时分

遇上了 错的人 渐渐的吻在她无心的嘴唇
感觉像一个旅程 走完了就分

错过了 对的人 决定就只在那一秒那一分
爱情的岔口 你是我等不到的路人

*差一点 你就是我的女人 差一些 就和你共度一生
 因为对的时间对的人 就值得我为你奋不顾身

Repeat #

错过了 对的人 决定就只在那一秒那一分
如果没缘分 我也会固执的为你一人

Repeat *,#

No comments: